zaterdag 31 augustus 2013

Amsterdam-Atlanta

Voor mij vandaag niet voor dag en dauw op, met de koffer naar de bus sjouwen, net de bus naar Schiphol missen, enz. Nee, we vliegen pas om 16.50 en broerlief brengt ons met zijn luxe SUV.
Ik kan dus heerlijk uitslapen, rustig mijn koffer pakken en mijn body bikiniproof maken (heggenschaar).
Ik doe dus alles op mijn dooie gemakkie, belt mijn zuster dat ze me eerder op komen halen, moet ik me dus alsnog haasten. Met vochtige oksels ben ik daarom nogal vroeg op Schiphol. Maakt niet uit, we hebben lekker wat geshopt en gegeten.
Wat kan ik zeggen over de vlucht? Nou, we hadden wat vertraging omdat er een technisch mannetje bezig was. Gelukkig heeft hij goed zijn werk gedaan want we zijn veilig geland.
Inmiddels is het 4 uur 's nachts Nederlandse tijd, dus we duiken er lekker in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten